ارز دیجیتال - بیت کوین

ارز دیجیتال - بیت کوین - اتریوم - ریپل - مونرو - لایت کوین

ارز دیجیتال - بیت کوین

ارز دیجیتال - بیت کوین - اتریوم - ریپل - مونرو - لایت کوین

متن اهنگ سینا درخشنده به نام واسم بمون

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۵۳ ق.ظ

دانلود آهنگ سینا درخشنده واسم بمون

هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * واسم بمون * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , سینا درخشنده باشید.

دانلود آهنگ سینا درخشنده به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک

Download new song by Sina Derakhshande called Vasam Bemoon With online playback , text and the best quality in mediac

دانلود آهنگ سینا درخشنده واسم بمون

متن اهنگ سینا درخشنده به نام واسم بمون


یه بار دیگه اسممو صدا بزن دوباره تکیه کن به شونه های من
نگاه کن به بغض و گریه های من واسم بمون
منی که بی تو از خودش جدا شده دلم نمیزنه چه بی صدا شده
آخه وجود تو مث هوا شده واسم بمون
تورو خدا نرو که من به غیر تو نمیتونم کسی رو آرزو کنم
چطوری میشه با کسی به غیر تو یه قصه جدیدو من شروع کنم
تورو خدا نگو که خسته ای ازم نمیدونی بدون تو چه حالیم
نرو نرو اگه نباشی پیش من من از تمام

 

سینا درخشنده واسم بمون

مدیاک ››› سینا درخشنده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۱
coinextend mediac

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی